तल्लो जातको नाममा नोकरको जिन्दगी जिउन परिरहेको छ - लालप्रसाद शर्मा
Monday, September 16, 2013
करिब दुई हजार वर्षअघि भारतका मनु नामक राजाले ब्राह्मण धर्मको -अहिलेको
हिन्दु धर्म) नाममा मनुस्मृति ग्रन्थ प्रतिपादन गरी चार जात र विभिन्न
वर्णका मानिसलाई ठूलो र सानो, छुत र अछूतका रूपमा विभाजन गरे ।त्यतिबेलै
कथित शुद्रलाई पानी नचल्ने जातका रूपमा व्यवहार गरिएको हामी पाउँछौं ।
युद्धमा हारेका मनुका अनुयायीले नेपाल पसी किराँतलाई हराई शासन सुरु गरे,
त्यहीबेलादेखि नै नेपालमा जातपात र छुवाछूत भित्रिएको हो । अर्थात् नेपालमा
छुवाछूतले प्रवेश पाएको काललाई लिच्छविकाल मान्न सकिन्छ । पछि मल्लकालमा
राजा जयस्थिति मल्लले यसलाई कठोर पारेको र आधुनिक नेपालका केही शासकले पनि
मनुग्रन्थ धर्म र दर्शनकै आडमा अपराध गर्नेलाई जातका आधारमा दण्डसजाय
निर्धारण गरेको पाइन्छ । अझ राणाकालमा त जंगबहादुर राणाले लिखित कानुनै
बनाएर जातपात नमान्नेलाई पाँच रुपैयाँ जरिवाना तिर्नुपर्ने नियम बसाले ।
त्यसताका कानुन उल्लंघन गर्नेलाई जेलमा सडाउने कामसम्म भएको इतिहास छ ।
जातपात र छुवाछूत नेपाली समाजका लागि घोर विकासविरोधी र मानव कलंकका रूपमा
रहँदै आएको छ । जातपात र छुवाछूतका आधारमा गरिने भेदभाव तथा घृणित
व्यवहारले हाल पनि सिंगै मुलुक प्रभावित छ । यसकै आधारमा थुप्रै घटना
भइरहेका छन् । जातीयताकै आधारमा वर्षौदेखि चल्दै आएका बाली प्रथा, हलिया
प्रथा, छोइछिटो प्रथाले हाम्रो समाज भरिएको छ । माथिल्लो जातको नाममा मालिक
र तल्लो जातको नाममा नोकरको जिन्दगी जिउन परिरहेको छ करिब ५० लाख दलितले ।
दलित भनिनेहरूले नै अन्नबाली उब्जाउन र सपार्नु परेको छ । कला, संस्कृति
जोगाउनु परेको छ । तर, उनीहरूले सामाजिक रूपमा मर्यादित जीवन जिउन पाएका
छैनन्, न त आर्थिक रूपमा समृद्धशाली हुने मौकै । जुनसुकै राजनीतिक परिवर्तन
भए पनि दलितको अवस्थामा सुधार आउन सकेको छैन । उनीहरू गरिबी, भोक,
बेरोजगार, कुचलन, कुसंस्कार र सामान्ती प्रथाबाट मुक्त हुन सकेका छैनन् ।
जीवन कष्टकर र अपहेलित नै छ । वर्तमान संविधान र कानुनमा जातपात र छुवाछूत
गर्न नपाइने प्रावधान छ । यसलाई सरकारवादी मुद्दा पनि बनाइएको छ । संयुक्त
राष्ट्रसंघद्वारा १९६५ मा पारित जातिवादविरुद्धको सन्धिलाई नेपालले पनि
अनुमोदन गर्यो । तर, समाजबाट जातीय भेदभाव र छुवाछूत हटेको आभास मिलेको
छैन ।अर्कोतर्फ दलितहरूबीच पनि छुवाछूत र भेदभाव उत्तिकै छ । उनीहरूबीच पनि
पानी बाराबारको स्थिति हो । आर्थिक, सामाजिक र राजनीतिक विकासका लागि यो
कुसंस्कार दलित र गैरदलितबीचको जस्तै पीडादायी र अवरोधक छ । कतिपय अवस्थामा
कथित माथिल्लो जातका टाठाबाठाले पहिले तिमीहरूबीचको 'छुवाछूत' हटाऊ
अनिमात्र दलित र गैरदलित बीचको समतामूलक सम्बन्ध विस्तारका लागि गरिएका
प्रयास प्रभावकारी हुन्छन् भन्दै आएका छन् । यो अर्तिलाई सामन्ती, रोगी
सोंचाइ र समस्याबाट भाग्ने प्रवृत्ति भन्छन् दलित अगुवा ।
यसैक्रममा
दसैं-तिहारको सेरोफेरोमा पर्वतको बर्राचौर, रानीपानी, बेउलीबास र हुवास
गाविसका सयांै दलितले आन्तरिक छुवाछूत हटाएको घोषणा गरे । छुवाछूतको
सामान्ती संस्कारलाई तोड्न र अहिलेसम्म भए/गरेका प्रयत्नलाई व्यवहारिक रूप
दिन छुवाछूतमुक्त क्षेत्र घोषणा गरेका हुन्, गाउँलेले । यस्तो अभियान
धौलागिरि अञ्चलमै पहिलो हो ।दलितबीचको आन्तरिक छुवाछूत हटेपछि गैरदलितसँग
सहकार्यको बाटो खुल्ने र सामान्ती तथा रोगी सोंचाइका बाबाजुद पनि समाजमा
मानव अधिकार, सामाजिक एकता र सद्भावको विकास हुने विश्वास उनीहरूले लिएका
छन । अभियानका अगुवाले छुवाछूत मानव कलंक र विकासमा अवरोध भनेका छन्
।रानीपानीका शंकर नेपालीका शब्दमा आन्तरिक छुवाछूतले पछि परिएको र
गैरदलितसँग कार्यक्रम लैजान नसकिएको महसुस भएकाले अभियान अघि सारिएको हो ।
नेपाली भन्छन्- 'हामीबीचको विभेदले कथित ठूला जातिबाट हेपिएका छौं ।' उनका
अनुसार यसअघि गाउँमा विश्वकर्मा, दर्जी र सार्कीबीच पानी बाराबार हुन्थ्यो ।
आइन्दा घर, सार्वजनिक ठाउँमा जातीयताको आधारमा छुवाछूत र भेदभाव नगर्ने
प्रतिबद्धता जनाएका दलितले त्यसलाई व्यवहारमा पनि उतारिरहेका छन् । दलित
समुदायमा कार्यरत आत्मनिर्भर विकास मञ्चले आवश्यकता, चुनौती, समाधानजस्ता
विषयमा छलफल तथा चेतना फैलाएपछि अभियान अघि बढेको हो ।आफूहरूबीच छुवाछूत
हटेकोमा औधि खुसी लागेको बेउलीबासकी अनिता परियार बताउँछिन् । कसैले छोइयो र
ठूलो/सानो जात भन्दैनन् गाउँमा, अनिताले छोइछिटो सम्झँदै भनिन्-
'गैरदलितसँग पनि यो स्थिति भए हाम्रो समाज कति राम्रो र सभ्य हुने थियो ।'
बेउलीबासकै ८० वषर्ीय छविलाल सुनारले काम र रंगका आधारमा सानो र ठूलो जात
नहुने यो उमेरमा थाहा पाएको बताउँदै आफूहरू नोकर भई बसेको अनुभव सुनाए
।दलितहरूको यो प्रयास अति सराहनीय छ । यस्तो काम अन्यत्र पनि हुनुपर्छ ।
आपmनो हकअधिकारका लागि लड्नुपर्छ । जुनसुकै सरकारले पनि छुवाछूत र जातीय
भेदभाव हटाउनेतर्फ सशक्त कार्यक्रम अगाडि ल्याउनुपर्छ । राजनीतिक
प्रतिबद्धता जाहेर गर्नुपर्छ । इमान्दारिता, सामन्तवादी सोंच र संस्कारको
अन्त्य हुनुपर्छ । त्योभन्दा पनि ठूलो कुरा दलितले आफूलाई प्राकृतिक
नियमअनुसार जन्मिएका अन्य मानिससरह हौं भन्ने बुझेमा मात्र समस्या नरहने
निश्चित छ । अन्त्यमा हकअधिकारका कुरा लोकतन्त्रमा मात्र पाइन्छ भन्ने पनि
सोच्नुपर्छ । रिब दुई हजार वर्षअघि भारतका मनु नामक राजाले ब्राह्मण धर्मको -अहिलेको
हिन्दु धर्म) नाममा मनुस्मृति ग्रन्थ प्रतिपादन गरी चार जात र विभिन्न
वर्णका मानिसलाई ठूलो र सानो, छुत र अछूतका रूपमा विभाजन गरे ।त्यतिबेलै
कथित शुद्रलाई पानी नचल्ने जातका रूपमा व्यवहार गरिएको हामी पाउँछौं ।
युद्धमा हारेका मनुका अनुयायीले नेपाल पसी किराँतलाई हराई शासन सुरु गरे,
त्यहीबेलादेखि नै नेपालमा जातपात र छुवाछूत भित्रिएको हो । अर्थात् नेपालमा
छुवाछूतले प्रवेश पाएको काललाई लिच्छविकाल मान्न सकिन्छ । पछि मल्लकालमा
राजा जयस्थिति मल्लले यसलाई कठोर पारेको र आधुनिक नेपालका केही शासकले पनि
मनुग्रन्थ धर्म र दर्शनकै आडमा अपराध गर्नेलाई जातका आधारमा दण्डसजाय
निर्धारण गरेको पाइन्छ । अझ राणाकालमा त जंगबहादुर राणाले लिखित कानुनै
बनाएर जातपात नमान्नेलाई पाँच रुपैयाँ जरिवाना तिर्नुपर्ने नियम बसाले ।
त्यसताका कानुन उल्लंघन गर्नेलाई जेलमा सडाउने कामसम्म भएको इतिहास छ ।
जातपात र छुवाछूत नेपाली समाजका लागि घोर विकासविरोधी र मानव कलंकका रूपमा
रहँदै आएको छ । जातपात र छुवाछूतका आधारमा गरिने भेदभाव तथा घृणित
व्यवहारले हाल पनि सिंगै मुलुक प्रभावित छ । यसकै आधारमा थुप्रै घटना
भइरहेका छन् । जातीयताकै आधारमा वर्षौदेखि चल्दै आएका बाली प्रथा, हलिया
प्रथा, छोइछिटो प्रथाले हाम्रो समाज भरिएको छ । माथिल्लो जातको नाममा मालिक
र तल्लो जातको नाममा नोकरको जिन्दगी जिउन परिरहेको छ करिब ५० लाख दलितले ।
दलित भनिनेहरूले नै अन्नबाली उब्जाउन र सपार्नु परेको छ । कला, संस्कृति
जोगाउनु परेको छ । तर, उनीहरूले सामाजिक रूपमा मर्यादित जीवन जिउन पाएका
छैनन्, न त आर्थिक रूपमा समृद्धशाली हुने मौकै । जुनसुकै राजनीतिक परिवर्तन
भए पनि दलितको अवस्थामा सुधार आउन सकेको छैन । उनीहरू गरिबी, भोक,
बेरोजगार, कुचलन, कुसंस्कार र सामान्ती प्रथाबाट मुक्त हुन सकेका छैनन् ।
जीवन कष्टकर र अपहेलित नै छ । वर्तमान संविधान र कानुनमा जातपात र छुवाछूत
गर्न नपाइने प्रावधान छ । यसलाई सरकारवादी मुद्दा पनि बनाइएको छ । संयुक्त
राष्ट्रसंघद्वारा १९६५ मा पारित जातिवादविरुद्धको सन्धिलाई नेपालले पनि
अनुमोदन गर्यो । तर, समाजबाट जातीय भेदभाव र छुवाछूत हटेको आभास मिलेको
छैन ।अर्कोतर्फ दलितहरूबीच पनि छुवाछूत र भेदभाव उत्तिकै छ । उनीहरूबीच पनि
पानी बाराबारको स्थिति हो । आर्थिक, सामाजिक र राजनीतिक विकासका लागि यो
कुसंस्कार दलित र गैरदलितबीचको जस्तै पीडादायी र अवरोधक छ । कतिपय अवस्थामा
कथित माथिल्लो जातका टाठाबाठाले पहिले तिमीहरूबीचको 'छुवाछूत' हटाऊ
अनिमात्र दलित र गैरदलित बीचको समतामूलक सम्बन्ध विस्तारका लागि गरिएका
प्रयास प्रभावकारी हुन्छन् भन्दै आएका छन् । यो अर्तिलाई सामन्ती, रोगी
सोंचाइ र समस्याबाट भाग्ने प्रवृत्ति भन्छन् दलित अगुवा । यसैक्रममा
दसैं-तिहारको सेरोफेरोमा पर्वतको बर्राचौर, रानीपानी, बेउलीबास र हुवास
गाविसका सयांै दलितले आन्तरिक छुवाछूत हटाएको घोषणा गरे ।
छुवाछूतको
सामान्ती संस्कारलाई तोड्न र अहिलेसम्म भए/गरेका प्रयत्नलाई व्यवहारिक रूप
दिन छुवाछूतमुक्त क्षेत्र घोषणा गरेका हुन्, गाउँलेले । यस्तो अभियान
धौलागिरि अञ्चलमै पहिलो हो ।दलितबीचको आन्तरिक छुवाछूत हटेपछि गैरदलितसँग
सहकार्यको बाटो खुल्ने र सामान्ती तथा रोगी सोंचाइका बाबाजुद पनि समाजमा
मानव अधिकार, सामाजिक एकता र सद्भावको विकास हुने विश्वास उनीहरूले लिएका
छन । अभियानका अगुवाले छुवाछूत मानव कलंक र विकासमा अवरोध भनेका छन्
।रानीपानीका शंकर नेपालीका शब्दमा आन्तरिक छुवाछूतले पछि परिएको र
गैरदलितसँग कार्यक्रम लैजान नसकिएको महसुस भएकाले अभियान अघि सारिएको हो ।
नेपाली भन्छन्- 'हामीबीचको विभेदले कथित ठूला जातिबाट हेपिएका छौं ।' उनका
अनुसार यसअघि गाउँमा विश्वकर्मा, दर्जी र सार्कीबीच पानी बाराबार हुन्थ्यो ।
आइन्दा घर, सार्वजनिक ठाउँमा जातीयताको आधारमा छुवाछूत र भेदभाव नगर्ने
प्रतिबद्धता जनाएका दलितले त्यसलाई व्यवहारमा पनि उतारिरहेका छन् । दलित
समुदायमा कार्यरत आत्मनिर्भर विकास मञ्चले आवश्यकता, चुनौती, समाधानजस्ता
विषयमा छलफल तथा चेतना फैलाएपछि अभियान अघि बढेको हो ।आफूहरूबीच छुवाछूत
हटेकोमा औधि खुसी लागेको बेउलीबासकी अनिता परियार बताउँछिन् । कसैले छोइयो र
ठूलो/सानो जात भन्दैनन् गाउँमा, अनिताले छोइछिटो सम्झँदै भनिन्-
'गैरदलितसँग पनि यो स्थिति भए हाम्रो समाज कति राम्रो र सभ्य हुने थियो ।'
बेउलीबासकै ८० वषर्ीय छविलाल सुनारले काम र रंगका आधारमा सानो र ठूलो जात
नहुने यो उमेरमा थाहा पाएको बताउँदै आफूहरू नोकर भई बसेको अनुभव सुनाए
।दलितहरूको यो प्रयास अति सराहनीय छ । यस्तो काम अन्यत्र पनि हुनुपर्छ ।
आपmनो हकअधिकारका लागि लड्नुपर्छ । जुनसुकै सरकारले पनि छुवाछूत र जातीय
भेदभाव हटाउनेतर्फ सशक्त कार्यक्रम अगाडि ल्याउनुपर्छ । राजनीतिक
प्रतिबद्धता जाहेर गर्नुपर्छ । इमान्दारिता, सामन्तवादी सोंच र संस्कारको
अन्त्य हुनुपर्छ । त्योभन्दा पनि ठूलो कुरा दलितले आफूलाई प्राकृतिक
नियमअनुसार जन्मिएका अन्य मानिससरह हौं भन्ने बुझेमा मात्र समस्या नरहने
निश्चित छ । अन्त्यमा हकअधिकारका कुरा लोकतन्त्रमा मात्र पाइन्छ भन्ने पनि
सोच्नुपर्छ । रिब दुई हजार वर्षअघि भारतका मनु नामक राजाले ब्राह्मण धर्मको -अहिलेको
हिन्दु धर्म) नाममा मनुस्मृति ग्रन्थ प्रतिपादन गरी चार जात र विभिन्न
वर्णका मानिसलाई ठूलो र सानो, छुत र अछूतका रूपमा विभाजन गरे ।त्यतिबेलै
कथित शुद्रलाई पानी नचल्ने जातका रूपमा व्यवहार गरिएको हामी पाउँछौं ।
युद्धमा हारेका मनुका अनुयायीले नेपाल पसी किराँतलाई हराई शासन सुरु गरे,
त्यहीबेलादेखि नै नेपालमा जातपात र छुवाछूत भित्रिएको हो । अर्थात् नेपालमा
छुवाछूतले प्रवेश पाएको काललाई लिच्छविकाल मान्न सकिन्छ । पछि मल्लकालमा
राजा जयस्थिति मल्लले यसलाई कठोर पारेको र आधुनिक नेपालका केही शासकले पनि
मनुग्रन्थ धर्म र दर्शनकै आडमा अपराध गर्नेलाई जातका आधारमा दण्डसजाय
निर्धारण गरेको पाइन्छ । अझ राणाकालमा त जंगबहादुर राणाले लिखित कानुनै
बनाएर जातपात नमान्नेलाई पाँच रुपैयाँ जरिवाना तिर्नुपर्ने नियम बसाले ।
त्यसताका कानुन उल्लंघन गर्नेलाई जेलमा सडाउने कामसम्म भएको इतिहास छ ।
जातपात र छुवाछूत नेपाली समाजका लागि घोर विकासविरोधी र मानव कलंकका रूपमा
रहँदै आएको छ । जातपात र छुवाछूतका आधारमा गरिने भेदभाव तथा घृणित
व्यवहारले हाल पनि सिंगै मुलुक प्रभावित छ । यसकै आधारमा थुप्रै घटना
भइरहेका छन् । जातीयताकै आधारमा वर्षौदेखि चल्दै आएका बाली प्रथा, हलिया
प्रथा, छोइछिटो प्रथाले हाम्रो समाज भरिएको छ । माथिल्लो जातको नाममा मालिक
र तल्लो जातको नाममा नोकरको जिन्दगी जिउन परिरहेको छ करिब ५० लाख दलितले ।
दलित भनिनेहरूले नै अन्नबाली उब्जाउन र सपार्नु परेको छ । कला, संस्कृति
जोगाउनु परेको छ । तर, उनीहरूले सामाजिक रूपमा मर्यादित जीवन जिउन पाएका
छैनन्, न त आर्थिक रूपमा समृद्धशाली हुने मौकै । जुनसुकै राजनीतिक परिवर्तन
भए पनि दलितको अवस्थामा सुधार आउन सकेको छैन । उनीहरू गरिबी, भोक,
बेरोजगार, कुचलन, कुसंस्कार र सामान्ती प्रथाबाट मुक्त हुन सकेका छैनन् ।
जीवन कष्टकर र अपहेलित नै छ । वर्तमान संविधान र कानुनमा जातपात र छुवाछूत
गर्न नपाइने प्रावधान छ । यसलाई सरकारवादी मुद्दा पनि बनाइएको छ । संयुक्त
राष्ट्रसंघद्वारा १९६५ मा पारित जातिवादविरुद्धको सन्धिलाई नेपालले पनि
अनुमोदन गर्यो । तर, समाजबाट जातीय भेदभाव र छुवाछूत हटेको आभास मिलेको
छैन ।अर्कोतर्फ दलितहरूबीच पनि छुवाछूत र भेदभाव उत्तिकै छ । उनीहरूबीच पनि
पानी बाराबारको स्थिति हो । आर्थिक, सामाजिक र राजनीतिक विकासका लागि यो
कुसंस्कार दलित र गैरदलितबीचको जस्तै पीडादायी र अवरोधक छ । कतिपय अवस्थामा
कथित माथिल्लो जातका टाठाबाठाले पहिले तिमीहरूबीचको 'छुवाछूत' हटाऊ
अनिमात्र दलित र गैरदलित बीचको समतामूलक सम्बन्ध विस्तारका लागि गरिएका
प्रयास प्रभावकारी हुन्छन् भन्दै आएका छन् । यो अर्तिलाई सामन्ती, रोगी
सोंचाइ र समस्याबाट भाग्ने प्रवृत्ति भन्छन् दलित अगुवा । यसैक्रममा
दसैं-तिहारको सेरोफेरोमा पर्वतको बर्राचौर, रानीपानी, बेउलीबास र हुवास
गाविसका सयांै दलितले आन्तरिक छुवाछूत हटाएको घोषणा गरे । छुवाछूतको
सामान्ती संस्कारलाई तोड्न र अहिलेसम्म भए/गरेका प्रयत्नलाई व्यवहारिक रूप
दिन छुवाछूतमुक्त क्षेत्र घोषणा गरेका हुन्, गाउँलेले । यस्तो अभियान
धौलागिरि अञ्चलमै पहिलो हो ।दलितबीचको आन्तरिक छुवाछूत हटेपछि गैरदलितसँग
सहकार्यको बाटो खुल्ने र सामान्ती तथा रोगी सोंचाइका बाबाजुद पनि समाजमा
मानव अधिकार, सामाजिक एकता र सद्भावको विकास हुने विश्वास उनीहरूले लिएका
छन । अभियानका अगुवाले छुवाछूत मानव कलंक र विकासमा अवरोध भनेका छन्
।रानीपानीका शंकर नेपालीका शब्दमा आन्तरिक छुवाछूतले पछि परिएको र
गैरदलितसँग कार्यक्रम लैजान नसकिएको महसुस भएकाले अभियान अघि सारिएको हो ।
नेपाली भन्छन्- 'हामीबीचको विभेदले कथित ठूला जातिबाट हेपिएका छौं ।' उनका
अनुसार यसअघि गाउँमा विश्वकर्मा, दर्जी र सार्कीबीच पानी बाराबार हुन्थ्यो ।
आइन्दा घर, सार्वजनिक ठाउँमा जातीयताको आधारमा छुवाछूत र भेदभाव नगर्ने
प्रतिबद्धता जनाएका दलितले त्यसलाई व्यवहारमा पनि उतारिरहेका छन् । दलित
समुदायमा कार्यरत आत्मनिर्भर विकास मञ्चले आवश्यकता, चुनौती, समाधानजस्ता
विषयमा छलफल तथा चेतना फैलाएपछि अभियान अघि बढेको हो ।आफूहरूबीच छुवाछूत
हटेकोमा औधि खुसी लागेको बेउलीबासकी अनिता परियार बताउँछिन् । कसैले छोइयो र
ठूलो/सानो जात भन्दैनन् गाउँमा, अनिताले छोइछिटो सम्झँदै भनिन्-
'गैरदलितसँग पनि यो स्थिति भए हाम्रो समाज कति राम्रो र सभ्य हुने थियो ।'
बेउलीबासकै ८० वषर्ीय छविलाल सुनारले काम र रंगका आधारमा सानो र ठूलो जात
नहुने यो उमेरमा थाहा पाएको बताउँदै आफूहरू नोकर भई बसेको अनुभव सुनाए
।
दलितहरूको यो प्रयास अति सराहनीय छ । यस्तो काम अन्यत्र पनि हुनुपर्छ ।
आपmनो हकअधिकारका लागि लड्नुपर्छ । जुनसुकै सरकारले पनि छुवाछूत र जातीय
भेदभाव हटाउनेतर्फ सशक्त कार्यक्रम अगाडि ल्याउनुपर्छ । राजनीतिक
प्रतिबद्धता जाहेर गर्नुपर्छ । इमान्दारिता, सामन्तवादी सोंच र संस्कारको
अन्त्य हुनुपर्छ । त्योभन्दा पनि ठूलो कुरा दलितले आफूलाई प्राकृतिक
नियमअनुसार जन्मिएका अन्य मानिससरह हौं भन्ने बुझेमा मात्र समस्या नरहने
निश्चित छ । अन्त्यमा हकअधिकारका कुरा लोकतन्त्रमा मात्र पाइन्छ भन्ने पनि
सोच्नुपर्छ ।साभार :-कान्तिपुर
एक दशक अघि सिक्ने क्रममा सुरु भएको थियो मेरो ब्लग यात्रा ।एकोहोरो शैलीमा देश, समाज र व्यक्तिहरूबारे मन लाग्दो लेख्दै टास्दै आए ।सुरुवाती दिनमा त्यति साह्रो गम्भीरता र जिम्मेवारी बोध गरेर लेखिएन फेरी पनि बुद्धिले जति भ्यायो, जे मन लाग्यो उही लेख्दै आइयो । लेखाइमा उन्मुक्त र निर्धक्क उडियो । तर जब आफ्नै दाजुभाई दिदीबहिनी जातका कारण यत्रतत्र पिडित भएको देखे सुने पढे अनि त्यहि पीडाको, पिडितको लहरमा एकाकार भएर जाने बुझेको लेख्न थाले।
दलित समुदायको पिडा ,खुसि देखि आन्दोलन सँग मेरो अनौठो साइनो गाँसिएको छ, यो साइनोलाई म जिन्दगीभर बचाएर राख्न चाहन्छु। एक प्रकारले यो ब्लग मेरो र नेपाली दलित समुदायको साइनो नटुटोस भनेर मैले गरेको बिमा हो। दलित समुदायले भोग्नु परेका सामाजिक समस्या, उत्पीडन , ज्यादतीको बिरुद्दमा , विभेदको बिरुद्दमा आफुलाई मिसाउने सानो प्रयास हो ।दशक देखि मेरो ब्लगिङमा प्रत्यक्ष-परोक्ष साथ दिने अनि आलोचना र विरोधको स्वर उरालेर कुतकुत्याउने सबैलाई आभार !
गोपाल परियार शिवा
RECENTS-POSTS
1/random/post-list
NEWSLETTER
Get All The Latest Updates Delivered Straight Into Your Inbox For Free!
No comments:
Post a Comment